KWIATY

Kilka chwil w Toruniu, przy straganach z kwiatami… Muszę częściej zatrzymywać się w takich miejscach, bo zdjęcia dokumentują kruchość, piękno i delikatność naszego świata. I trudno w ogrodzie zgromadzić tyle kwiatów naraz. Choć zmniejszyłem rozmiar zdjęć, niczego nie straciły z urody oryginałów.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DSC03894

5 komentarzy

  1. Danka said,

    2016/04/03 @ 16:39

    Nie wiedziałam, że tak bardzo lubisz kwiaty…. Tyle lat żyłam w niewiedzy. Szkoda. Ja całe życie lubiłam i lubię kwiaty.

  2. 2016/04/03 @ 18:08

    Piękne kwiaty. Niebieskich róż jeszcze nie widziałam ,ale też piękne 😀 ❤

  3. N.S. said,

    2016/04/03 @ 19:56

    Wszystkie piękne, ale niebieskie róże wyglądają po prostu przepiękne 🙂


Skomentuj

