PALMIARNIA 2014

Byłem kilka dni w Poznaniu i odwiedziłem wiele wspaniałych miejsc. Był to czas dwóch wieczorów literackich w PoemaCafe i klubie Krąg, gdzie promowałem mój ostatni zbiór wierszy pt. „Sprzedawca skowronków” (2013). Ważne też były spotkania z przyjaciółmi, których cenię i podziwiam, rozmowy o poezji i sztuce, chwile w gronie osób mających swoje miejsce w moim życiu, a także tych, które dopiero poznałem. Jedno wolne przedpołudnie poświęciłem na przyglądanie się egzotycznym roślinom w słynnej poznańskiej palmiarni. Oto niektóre ze zdjęć tam zrobionych – jakże wspaniale ilustrują one fenomen życia i świata, którego także jesteśmy cząstką.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????  

Skomentuj

